Monday, March 12, 2007

12.3

Happy Birthday to me!
Happy Birthday to me!
Happy Birthday to me...
All the best to RESM, Mother, 文 and all my dear friends.


听说今年属龙的会很好!也希望如此。不只是龙。所有的人都快快乐乐。健康。


Celebrate my birthday in the office. Reto make me the Heart Shape Birthday Cake.

13 comments:

kaygoh said...

Happy Birthday!!!!!

XXX
KAY

懒人 said...

生日快樂,有沒有好好安慰自己呀!呵呵!

魅夫 said...

Kay: I'm fine la...
懒人:我很好,不用担心!呵呵!你呢?你好吗?

Anonymous said...

哇! 好好也! 有蛋糕又有花! 羨慕之﹗我好久沒有過這一種生日了!
花是誰送的??
原本我也要給你一個surprise 的....可是時間很趕, 所以....哈哈哈

Anonymous said...

蛋糕很像很好吃!!! yummy!! fat fat fat! too fat for me....

sheenyit said...

祝你生日快乐!健康!心想事成!
星期三才和你庆祝啦!!

魅夫 said...

嘉:惊喜?不用拉!你的快乐,你的健康,就是我的快乐。

Sheenyit: 谢谢你。

懒人 said...

哈哈!我還好。怎麼你生日還有花啊,比我還幸福啊!替你開心啦!哈哈!

魅夫 said...

懒人:我也很懊恼为什么会有花!哈哈!你也快乐!

smilingstar said...

Hey, 生日快乐,你又长一岁了!!你的生日从现在开始已经记录在案,除非我的电话不见了。

魅夫 said...

SmilingStar:不记得也只是小事拉!若有回KL,我们再去吃肉骨茶。

Anonymous said...

Happy... very very Belatelatelatelated Birtday!!! Late wishes better than no right... hehehe... excuses for myself. Yah, remember our BakKutTeh (gossip) session when you come back again next time :P So sad, someone is joing you in S'pore... don't have karaok kaki liao : (

魅夫 said...

koko: Not need so sad la... the earth is globe... and you can visit me anytime in sg.. as i can visit u as well... :)